❉ My immortal soul, keep your vow despite the lonely night and the day on fire.

❉ 我永恒的灵魂,注视着你的心,纵使黑夜孤寂,白昼如焚。

The Reason — Hoobastank

今天年三十,明天就是春节啦啦啦~这两天好忙,春节贺图肿么办嘤嘤嘤TAT

 

I'm not a perfect person

我并不完美

As many things I wish I didn't do

我做过许多不该做的事

But I continue learning

但我仍一路跋山涉水

I never meant to do those things to you

我无意那样对你

And so I have to say before I go

在我黯然离去离开之前

That I just want you to know

我只想你知道

I've found a reason for me

我为自己找到了理由

To change who I used to be

让自己洗心革面

A reason to start over new

让我脱胎换骨的理由

And the reason is you

那个理由就是你

I'm sorry that I hurt you

对不起我伤害过你

It's something I must live with everyday

这种感觉天天啃噬着我的心

And all the pain I put you through

你为我承受的所有伤痛 

I wish that I could take it all away

真希望能把它们全部抹去

And be the one who catches all your tears

为你擦干流下的泪水

That's why I need you to hear

所以你要听我说

I've found a resaon for me

我为自己找到了理由

To change who I used to be

让自己洗心革面

A reason to start over new

让我脱胎换骨的理由 

And the reason is you×3

那个理由就是你×3

I'm not a perfect person

我并不完美

I never meant to do those things to you

我无意那样对你

And so I have to say before I go

在我黯然离去离开之前

That I just want you to know

我只想你知道

I've found a reason for me

我为自己找到了理由

To change who I used to be

让自己洗心革面

A reason to start over new

让我脱胎换骨的理由

And the reason is you

那个理由就是你

I've found a reason to show

我找到了理由向你袒露心迹

A side of me you didn't know

向你展示我不为人知的一面

A reason for all that I do

如果存在一个让我义无返顾的理由

And the reason is you

就只有一个,那就是你

评论