❉ My immortal soul, keep your vow despite the lonely night and the day on fire.

❉ 我永恒的灵魂,注视着你的心,纵使黑夜孤寂,白昼如焚。

Bressanone — Matthew Lien


前晚深夜听着这首歌,莫名伤感...


Here I stand in Bressanone 

我站在布列瑟农的星空下

With the stars up in the sky 

伴随着似锦繁星

Are they shinning over the Brenner 

它们在布雷纳上空闪耀着

And upon the other side 

也同时照亮着那一边

You will be a sweet surrender 

请你轻柔地放手

I must go the other way 

因为我必须远走

And my train will carry me onward 

尽管我的列车会载我到天涯

Though my heart will surely stay 

但我的心将永远和你相守

Wo, my heart will surely stay 

哦,我的心将永远和你相守

Now the clouds are flying by me 

云儿伴着我的脚步

And the moon is on the rise 

月儿也露出了忧伤的脸

I have left the stars behind me 

我将星辰抛在身后

They were diamonds in your skies 

它们是点亮你天空的钻石

You will be a sweet surrender 

请你轻柔地放手

I must go the other way 

因为我必须远走

And my train will carry me onward 

尽管我的列车会载我到天涯

Though my heart would surely stay 

但我的心将永远和你相守

Wo, my heart would surely stay 

哦,我的心将永远和你相守

评论