❉ My immortal soul, keep your vow despite the lonely night and the day on fire.

❉ 我永恒的灵魂,注视着你的心,纵使黑夜孤寂,白昼如焚。

Bring me to life — Evanescence


好喜欢这首的扭,然后[POI疑犯追踪]Bring me to life[FR] BY henshin

两只叔好有爱咩,刚刚撸完217台词,看得我好high啊这一集【各种意义上


How can you see into my eyes like open doors

你是如何看进我的双眼,像打开紧闭的门扉

Leading you down into my core

引导你直达我的心底

Where I'm become so numb

我早已麻木不堪

Without a soul 

失去了灵魂

My spirit's sleeping somewhere cold

我心灰意冷,意志消沉

Until you find it there and lead it back home

直到你找到了我,带我重回人世

(Wake me up)

唤醒我

Wake me up inside

唤醒我的内心

(I can't wake up)

我醒不过来

Wake me up inside

唤醒我的内心

(Save me)

拯救我

Call my name and save me from the dark

呼唤我的名字,拯救我于黑暗

(Wake me up)

唤醒我

Bid my blood to run

令我热血沸腾

(I can't wake up)

我醒不过来

Before I come undone

在我毁灭之前

(Save me)

拯救我

Save me from the nothing I've become

拯救我于湮灭消亡

Now that I know what I'm without

既然我已知道缺失了什么

You can't just leave me

你不能就这样离开我

Breathe into me and make me real

使我复苏,真正地活着

Bring me to life

让我重获新生

(Wake me up)

唤醒我

Wake me up inside

唤醒我的内心

(I can't wake up)

我醒不过来

Wake me up inside

唤醒我的内心

(Save me)

拯救我

Call my name and save me from the dark

呼唤我的名字,拯救我于黑暗

(Wake me up)

唤醒我

Bid my blood to run

令我热血沸腾

(I can't wake up)

我醒不过来

Before I come undone

在我毁灭之前

(Save me)

拯救我

Save me from the nothing I've become

拯救我于湮灭消亡

Bring me to life

评论